سیاست باشگاه

سیاست باشگاه

شیوه عضویت و گروه بندی باشگاه مشتریان هایپرمی

شیوه عضویت در باشگاه مشتریان هایپرمی :

  • مراجعه حضوری به کانتر خدمات مشتریان یکی از فروشگاه های هایپرمی
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز
  • تحویل آنی کارت

نکات مهم

  • عضویت رایگان است .
  • کارت مختص خرید درهایپرمی است و امکان دریافت وجه نقد میسر نمی باشد.
  • پایان هر ماه امتیازها صفر می گردد .
  • در صورت تمایل به تبدیل امتیاز به ریال ، حتما تا پایان ماه جاری تبدیل انجام گردد.
  • برگشت تخفیف بصورت ریال درکارت باشگاه (کش بک) ویژه باشگاه مشتریان می باشد.
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه مراکز طرف قرارداد ( تفریحی ،خدماتی ،

رستوران ها و … )

شرکت در قرعه کشی های دوره ای و فصلی

اطلاع از تخفیف های ویژه و جشنواره ها

دریافت تخفیف های مازاد در خرید از هایپرمی


سوالات متداول

کش بک در باشگاه مشتریان به چه معناست؟

اخیرا این امکان برای باشگاه مشتریان ایجاد شده است که برخی کالاها مختص اعضاء باشگاه تخفیف داشته باشد که درصد تخفیف به صورت ریال به کارت باشگاه مشتریان انتقال می یابد و مشتری هر زمان که تمایل داشت می تواند مبلغ را با به همراه داشتن کارت باشگاه در فروشگاه های هایپرمی خرج نماید و محدودیت زمانی ندارد.

پنل شخصی هر کاربر به چه معناست؟

هر مشتری که در هایپرمی کارت عضویت باشگاه مشتریان را داشته باشد با ورود به سایت هایپرمی و سپس ورود به قسمت باشگاه مشتریان می تواند وارد پنل شخصی خود شود و در آنجا امتیازات، موجودی، ثبت فاکتور و دیگر امکانات را ملاحظه نماید.


شماره تماس صدای مشتری : ۴۴۹۵۸۵۳۲۰۲۱

جهت دریافت بروشورهای باشگاه مشتریان هایپرمی به لینک های زیر مراجعه فرمایید .

دانلود بروشور ۱

دانلود بروشور۲