سیاست های باشگاه

سیاست های باشگاه

شیوه عضویت و گروه بندی باشگاه مشتریان هایپرمی

شیوه عضویت در باشگاه مشتریان هایپرمی :

  • مراجعه حضوری به کانتر خدمات مشتریان یکی از فروشگاه های هایپرمی
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز
  • ارائه نام و نام خانوادگی، کدملی وشماره موبایل

نکات مهم

  • عضویت رایگان است .
  • پایان هر ماه امتیازها صفر می گردد .
  • در صورت تمایل به تبدیل امتیاز به ریال ، حتما تا پایان ماه جاری تبدیل انجام گردد.
  • برگشت تخفیف بصورت ریال درحساب باشگاه (کش بک) ویژه باشگاه مشتریان می باشد.
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه مراکز طرف قرارداد ( تفریحی ،خدماتی ،

رستوران ها و … )

شرکت در قرعه کشی های دوره ای و فصلی

اطلاع از تخفیف های ویژه و جشنواره ها

دریافت تخفیف های مازاد در خرید از هایپرمی


سوالات متداول

کش بک در باشگاه مشتریان به چه معناست؟

اخیرا این امکان برای باشگاه مشتریان ایجاد شده است که برخی کالاها مختص اعضاء باشگاه تخفیف داشته باشد که درصد تخفیف به صورت ریال به حساب باشگاه مشتریان انتقال می یابد و مشتری هر زمان که تمایل داشت می تواند مبلغ را  در فروشگاه های هایپرمی خرج نماید و محدودیت زمانی ندارد.

پنل شخصی هر کاربر به چه معناست؟

هر مشتری که در هایپرمی عضویت باشگاه مشتریان را داشته باشد با ورود به سایت هایپرمی و سپس ورود به قسمت باشگاه مشتریان می تواند وارد پنل شخصی خود شود و در آنجا امتیازات، موجودی، ثبت فاکتور و دیگر امکانات را ملاحظه نماید.


شماره تماس صدای مشتری : ۴۴۹۵۸۵۳۲۰۲۱

جهت دریافت بروشورهای باشگاه مشتریان هایپرمی به لینک های زیر مراجعه فرمایید .

دانلود بروشور ۱

دانلود بروشور۲