افتتاح هایپرمی رزمال

افتتاح هایپرمی رزمال

افتتاح هایپرمی رزمال

افتتاح هایپرمی رزمال

یک استقبال هیجان انگیز، با خرید در شب بارانی.

در ایام پایانی سال هنگامه خرید و خانه‌تکانی در شبی سرد و بارانی صدها نفر از اهالی محله آبشار و دریاچه خلیج فارس در شمال غربی‌ترین منطقه تهران میهمان افتتاحیه نهمین شعبه هایپرمی شهر تهران بودند. افتتاحیه‌ای که هیجان خرید، صف صندوق‌های فروش را از کنسرت مراسم شلوغ‌تر کرده بود.

با افتتاح این شعبه بزرگ در مرکز خرید رزمال در منطقه آبشار تهران، شمار فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تهران به ۹ و در کشور به ۲۷ شعبه رسید.

گسترش برج‌های مسکونی و رشد سکونت در منطقه ۲۲ تهران باعث شده تا نیاز به فروشگاه‌های بزرگی که تأمین‌کننده تمامی نیازهای شهروندان باشد، در این منطقه بیشتر از گذشته احساس شود. در این زمینه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی با عرضه ۱۲ هزار نوع کالا در شعب خود شرایط ایده‌آلی برای رفع نیاز مشتریان فراهم کرده است.

در شب افتتاحیه هایپرمی رزمال استقبال و خوشحالی اهالی منطقه و مشتریان بیش از حد تصور بود و شاید دلیل اصلی آن را، نیاز مبرم اهالی به فروشگاهی کامل و بزرگ همچون هایپرمی دانست.

برج‌های مسکونی محله آبشار تهران به دلیل قرار گرفتن در بین تفرجگاه آبشار در شمال و بزرگراه خرازی در جنوب از داشتن مراکز خدمات عمومی شهری بی‌بهره بودند و برای تهیه کوچکترین مایحتاج روزانه خود به اجبار می‌بایست به مراکز خارج از محدوده محله مراجعت کنند. شرایط و مشکلاتی که اهمیت برپایی فروشگاه هایپرمی را برای شهروندان این منطقه دو چندان کرده است.

هایپرمی رزمال در محله آبشار با ارائه ۸ هزار نوع کالا در مراسم افتتاحیه خود نوید بخش وجود یک مرکز خرید کامل را برای اهالی این منطقه به ارمغان آورده است.

درمراسم افتتاحیه، مادر مسنی را دیدم که درمیان کلافگی شلوغی صندوق، خوشحالی از عمق چشمانش دیده می شد. چرخ خریدش را دیدم، دو تا نان بربری تازه ماست پنیر و چند چیپس و پفک. او را به صندوق خلوت‌تری راهنمایی کردم. همین طور که با احتیاط چرخ خرید را  جلو می‌برد گفت: خدا خیرتون بده هر وقت بچه هام مهمان ما بودن باید می‌گفتم نان و ماست رو خودشون بخرند و بیارند. حالا دیگه خودم می‌خرم و شرمنده نمی‌شم، حتی برای نوه هام هم خرید کردم.

یکی از دپارتمان‌های فروشگاه‌های هایپرمی غرفه نانوایی است که با تجهیز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های مدرن و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، نان و شیرینی تازه را برای مشتریان تأمین می‌کند.

استقبال خرید در افتتاحیه بیست و هفتمین شعبه هایپرمی باعث شد تا برخی مشتریان برای بدست آوردن چرخ خرید دقایقی معطل شوند. در این میان دیدن زوجی جوان با سه تا چرخ پر از خرید، جلب توجه می‌کرد.

آقای جوان می‌گفت: من و همسرم هر دو کارمندیم و ماشین هم نداریم، قبلا مجبور بودیم برای خریدهای ساده روزمره هم از اسنپ استفاده کنیم اما حالا با باز شدن هایپرمی حتی برای خرید لوازم خانگی هم لازم نیست جای دیگری برویم.

فروشگاه‌های هایپرمی در شعبات خود شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند لوازم خانگی مورد نیاز خود را با اطمینان از اصالت و قیمت کالا تهیه کنند.

استقبال و رضایت مشتریان در اولین روز فروش هایپرمی محله آبشار تهران، موجبات خوشحالی تیم ۵۰ نفره اجرایی فروشگاه را فراهم آورد. نتیجه دو ماه تلاش شبانه‌روزی ایشان، چهره خندان و رضایت مشتریان از هایپرمی رزمال و خدمات آن بود.

به گفته مدیرعامل مجموعه دکتر مصفا؛ مشتری‌مداری اولین اصل کارکنان هایپرمی است و ما از تمامی تجربه خود در راه‎اندازی فروشگاه‌های قبلی استفاده کردیم تا بهترین شرایط را برای مشتریان جدید فراهم کنیم.

شرکت سامان اندیشان امرتات به عنوان مالک فروشگاه‌های هایپرمی طی تفاهم‌‌نامه‌ای با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نخستین سازمانی است که با آموزش کارکنان خود، خدمات فروشگاهی و فروش را به صورت حرفه‌ای و تخصصی دنبال می‌کند.

افتتاحیه شعبه آبشار هایپرمی نقطه عطف یک دهه تلاش جمعی از کارآفرینان و جوانان این مرز و بوم است. برای ایجاد سازمانی حرفه‌ای در حوزه کسب و کار راهی که از ابتدای دهه ۹۰ با افتتاح نخستین فروشگاه هایپر‌می در مگامال شهرک اکباتان تهران آغاز شد و سپس با راه اندازی ۲۵ شعبه در استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازنداران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و شیراز ادامه داشته است.

این راه در دوران سرعت و تغییر ادامه دارد، تا مسیر کوتاه شود و فرصتی از دست نرود برای آنانی که اینجا هستند به جای همه جا.

نظرات