فروش و خدمات در فروشگاه‌های هایپرمی حرفه‌ای‌تر می‌شود.

فروش و خدمات در فروشگاه‌های هایپرمی حرفه‌ای‌تر می‌شود.

فروش و خدمات در فروشگاه‌های هایپرمی حرفه‌ای‌تر می‌شود.

فروش و خدمات در فروشگاه‌های هایپرمی حرفه‌ای‌تر می‌شود.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی و دانشگاه تهران، آموزش کسب و کار و فعالیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تخصصی‌تر می‌شود.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در زمینه آموزش آکادمیک، تحقیق و طرح‌های توسعه‌ای با هم همکاری می‌کنند.

 

این تفاهم‌نامه سه ساله را علیرضا مصفا، مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات و علی داوری معاون اداری و مالی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امضا کردند.

 

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بر اساس این تفاهم‌نامه برای آموزش حرفه‌ای کسب و کار و توانمند سازی نیروهای هایپرمی دوره‎های تخصصی برگزار می‌کند .

 

انتقال تجربیات، ایده‌پردازی، استفاده از استارتاپ‌های دانشگاهی و استفاده از پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشجویان در حوزه‌ی کسب و کار و توسعه خدمات به مشتریان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

 

مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات پس از امضای این تفاهم نامه گفت : در کنار فروش، بهبود خدمات و مشتری مداری، دغدغه اصلی مدیریت فروشگاه‌های هایپرمی است و ما قصد داریم با همکاری دانشگاه آن را توسعه دهیم.

 

علیرضا مصفا افزود: آموزش کاربردی مفاهیم علمی حوزه کسب و کار، در توانمند سازی و ایجاد بهره‌وری بیشتر  نیروی انسانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موثر است.

معاون دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران هم با استقبال از اهتمام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی به آموزش‌های کاربردی و آکادمیک گفت: این همکاری باعث می‌شود جدیدترین دستاوردهای علمی و کاربردی حوزه کسب و کار در اختیار پرسنل هایپرمی قرار بگیرد.

 

علی داوری افزود: ظرفیت‌های تحقیقاتی و علمی دانشگاه می‌تواند به طرح‌های تحقیقاتی، بازاریابی و حل مشکلات و چالش‌های پیش روی فروش و خدمات هایپرمی کمک کند.

 

در این مراسم منصور عالی‌پور رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم تأکید کرد هایپرمی از تحقیقات دانشگاهی و استارتاپ‌هایی که به توسعه فروش و موضوع مشتری مداری این شرکت کمک کند، حمایت خواهد کرد.

 

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در حال حاضر ۲۶ فروشگاه فعال در کشور دارد که ۲ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. هایپرمی تا پایان سال جاری نیز دو فروشگاه بزرگ دیگر افتتاح خواهد کرد.

نظرات