چهارمین روز مشتری

چهارمین روز مشتری

چهارمین روز مشتری

چهارمین روز مشتری

 

   ” اینجا به جای همه جا”  را در فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی تجربه کنید

رضایت مشتری، مهم ترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سودآوری، سهم بیشتر در بازار، توسعه ی محصول و … می باشد.

              روز مشتری هایپرمی، روزی متفاوت برای مشتریان/ با هایپرمی هر روز، روز مشتریست

فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی پیشتاز در خدمات رسانی مطلوب و مشتری مداری برای اولین بار در کشور یک روز در ماه را به عنوان ” روز مشتری” انتخاب کرده است.

در این روز میزان تخفیفات تا ۵۵ درصد و بیشتر از سایر روز ها است و تمام امتیاز ها دو برابر محاسبه و برای قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، قرعه کشی و مسابقه با جوایز متنوع داخل فروشگاه ها برگزار می گردد.

تعیین یک روز در ماه به عنوان “روز مشتری” بیشتر بهانه ای است تا مشتریان بدانند هایپرمی در راستای ارائه خدمت مطلوب همواره به یاد مشتریان است و موفقیت خود را در رضایت مشتریان می داند.

هایپرمی تامین سبد کالایی متنوع و با کیفیت همزمان با رضایتمندی مناسب برای مشتریان را وظیفه خود می داند و در این راستا برای ارتقای خدمات رسانی به مشتریان یک روز در ماه به عنوان” روز مشتری” نامگذاری شده است.

فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی سعی می کند با کمک مشتریان شرایط خرید خانوار ها را تسهیل کند و مشتریان فروشگاه می توانند به محض اولین خرید در باشگاه مشتریان هایپرمی بصورت رایگان عضو و از مزایای متنوع آن عضویت برخوردار شوند.

 

 

   

نظرات