هایپرمی ، منتخب اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نو آوری با رویکرد مشتری مداری شد .
در این اجلاس از علیرضا مصفا مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی برای نو آوری در ارائه خدمات و تلاش برای
ارتقا کیفیت و توسعه مشتری مداری قدردانی شد .
مجموعه هایپرمی با ارائه رویکردی ارزش آفرین ، رضایت مندی مشتری را به عنوان یک فرهنگ سازمانی گسترش داده است .
مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی با ۳۰ شعبه در سراسر کشور درحال حاضر بیش از یک
میلیون مشتری فعال دارد .
اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مشتری مداری با حضور مقامات دولتی و
دست اندرکاران بخش خصوصی برای معرفی برترین های حوزه کسب و کار در مرکزهمایش های
بین اللملی صداوسیما برگزارشد .
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به هایپرمی است.
نظرات